понедельник, 19 августа 2013 г.

Part 1: «Я в раю… але живий!!!» (Крим->мис Меганом)




«Я видел ёжика…»(с)

24/07
23-го з самого ранку з-явилось бажання на все забити і дивитись 3 сезон «Breaking Bad» =) Але десь о першій дня пригадав, що в мене вже скоро потяг в Сімферополь)) Да, до речі, їхав без плеєра, тобто без музики. Своєрідний експеримент – чи виживу без «життя» 3 тижні. (наперед забігаючи скажу, що я таки вижив. Здивовані, правда?)))


*перевернувся на скелі, тепер і місяць бачу, і за світанком слідкую* (4:29 25.07.13)

З 15:21 до 9:50 встиг і виспатись, і згадати все те, що знав з іспанської в школі (матеріал за півроку).
Коли їдете в Крим, наперед дізнавайтесь ціни на автобуси, щоб вас на «наєбали» (вибачте за мою аристократичну англійську). Бо нам водії казали, що квитки до Судака в касах коштують 75 грн (перевірити важко, бо черга кілометрова), а самі пропонували довезти за 120-150. Ну, але в результаті доїхали за 40. Без коментарів)

Приїхали в Судак, де я востаннє був 9 років назад і відразу поїхали на Меганом, пройшлись ще кілометрів з 5 по не самій безпечній дорозі, і от ми «вдома». Пішли купатись (я наковтався тої підсоленої води добряче…), а там на березі 5-6 голих дівчат, ще й доволі симпатичних. Я аж трішки розгубився, хоч це логічно, що тут мав би бути нудистський пляж, але це ж я, і це ж мій «геніальний» мозок. Спочатку купався не як нудист, але потім про це жалкував, бо трохи некрасиво було – десь загоріло, десь ні)) Просто тупо виглядає. Тому відразу кажу – їдете в такі місця, відразу ходіть голяка і все))



Якось непомітно наступило 21:40. Думав піти спати, але ще вирішив «на хвилину» піти з карематом на скелю, послухати море. Лежу. Прямо – сотні зір. Внизу – море (в такі моменти в мене і без наркотиків якась шиза починається – мені здавалось, що там далеко внизу водоспад, і там закінчується світ. Буває.). Справа – гори Судака, Нового Світу. Зліва – маяк і місяць, який тільки-но з-являється з-за гір. Зверху – півколо з височезних скель. Ось так і лежу))
Побачив ще два літаки і одну падаючу зірку. Спочатку подумав, що то вже в мене дах трохи того, але не я один це бачив))

Так і лежав до 24, і в цей період у мене була просто неймовірна ясність і чистота думки.  До самої поїздки в мене була тільки одна мета – якось опинитись в Криму з палатками. Тепер розумію, що потрібна нова мета. Яка? А занадто банальна, але таки мета: «Отримати кайф від тріпу».



25/07

Прокинувся, думав, що ранок, бо вроді як виспався, вмикаю телефон – 3:22. Окей.)) Знову пішов на скелю, ібо «This is my spot»(c) Шелдон.

Йду, чую, щось лізе. Думав, змія. Фіг там. Їжак.




«Ніч. Я бачу два ока і руки, які тянуться до мене…»(с)

Спати так і не лягав, напевно під враженнями від їжака) Взяв фотік і пішов на перший автобус до Судака. Останній раз на морі був десь років з 10 назад, тому й якось забув, що там на пляжі в прямому сенсі піздєц повний – не знаю, чи там люди доходять до моря))
Згадав своє улюблене місце в Судаку – парк якогось там військового санаторія. Не знаю, чому, але мені там затишно. Мало не заснув там на лавочці))
Маразм))

Ввечері пішли в гості до Толі, якого, правда, не було)) Але познайомився з класною дівчиною з Санкт-Петербурга – Ірою. Вона в Криму вже 2 тиждень. Але в самий перший день якась сука вкрала в неї сумку, де було все – паспорт, гроші (15 тис рублів), плеєр і тд. Правда сука не закінчена – на наступний день сумку підкинула, єдине, що пропало – гроші.

Так і проговорили з нею до ночі.

Потім стою вночі біля своєї палатки і думаю, що треба лягати спати, але бачу два ока і руки, які тянуться до мене.  «Блін, дійсно треба йти спати» - подумав я, відвів погляд від дерева і пішов в палатку.










Комментариев нет:

Отправить комментарий