вторник, 27 августа 2013 г.

Part 3: Меганом-Судак-Алушта-Ялта-Судак-Меганом (1-12.08.13)


Part 1: «Я в раю… але живий!!!» (Крим->мис Меганом)

Part 2: «Діти плачуть, дорослі злі, а я сиджу і усміхаюсь…» або «Матея!?Оо»

 

1-4.08.13

Лінь щось писати



5-6  - Меганом-Судак-Алушта-Ялта-Судак-Меганом

Така вона... Алушта...
Вирішив зробити «дводенний нон-стоп тріп», як в прямому, так і в переносному сенсі)
Прокинувся о 6, поїхав в Судак, потім в Алушту. Алушта – фігня повна, не «жемчужина Крыма», а сама настояща дупа =)
Потім поїхав в Ялту. На траліку)) Уявіть, там тролейбус з Алушти аж в Сімферополь через Ялту їде…. Кілометрів 120 десь. Я в шоці. І в траліку афігєзно – прохолодно, просторно, коротше, шикарно там)
Приїхав в Ялту, і поїхав в ботанічний, ще по дорозі познайомився з дівчиною з Волгограду, яка теж намагалась потрапити в ботанічний)
Десь в 21 знову в Ялті. Чомусь здавалось, що просто проведу якусь філософську ніч, гуляючи по пустинному березі, думаючи про життя, осмислюючи певні моменти – хєр там))) Вибачте за прямоту)) Стільки народу! Стільки музикантів!)) До 24 слухав декількох, близьких по духу, потім хапнув РедБулу, бо щось почало клонити на сон, і далі з 24 до 4 ранку був на виступі геніального хлопця, і це одночасно був один з найсуттєвіших уроків за це літо, те, що мене дійсно вразило.

Пояснюю.

Перед морем стоїть хлопець+гітара,мікрофон,колонки,коробки для грошей. Далі такі собі трибуни, де сидимо ми. Будь-хто може замовити йому будь-яку пісню для виконання, якщо він її знає – зіграє, замовлення 1 пісні – 30 грн. За ці 4 години він зіграв тільки 3-4 пісні на свій вибір, всі інші – замовлення. Плюс кидають гроші просто так, плюс кожні 20-25 хвилин він ставить фонову музику, і проходиться трибунами в пошуках «подарунків». Але як він грає і співає! 4 години, що я там був (а він почав раніше грати, не знаю, коли саме) він викладався на всі сто, і навіть в 4 ранку тянув такі ноти, що я там в шоці був.

Щодо грошей, то за моїми скромними підрахунками, він заробив за ці 4 години мінімум (!) 2 тисячі. Аудиторія якраз для збирання грошей – п-яні люди (але не шумні, просто веселі)), які навіть не пам-ятають, чи кидали гроші при попередньому обході, тому кидають знову)) Якийсь білорус щасливо зізнався, що «нехило прогулял 300 грн»…)
Мене особисто здивували замовлення пісень Наутілусів та Агати Крісті)
Ялта

Правда, під кінець, коли в 4 ранку міліція сказала закруглятись, якісь дві суки (саме суки) вивели музиканта з себе, бо «ну вы же обіщали сыграть для меня эту песню… » А друга блядь, яку вбити мало, казала «блядь, ты сейчас, блядь, возьмешь эту, блядь, гитару, и будешь, блядь, играть…» і все в такому роді. Ну, музикант матюкнувся і все закінчилось. Але мене вражає, коли з 30 п-яних чоловіків, але виступ закінчився, всі подякували і раді-щасливі розійшлись… А тут дві бухі суки, яким музикант, бачите, щось має співати… Я майже ніколи не матюкаюсь на дівчат, але ось ці… ось це… навіть істотами назвати їх важко.

Але це був шикарний урок. Не ті грьобані дури, а те, що зробив геній. Ідея + талант (або набуті здібності) + бажання + непосильний труд (уявіть, скільки це треба знати пісень напам-ять, щоб 4 години грати і тільки 3-4 замовлення відмовив, бо не знав…)



6
 Рай.



7
Мене так накрило)) Я б написав щось, але блокнот-то я бачу, а руку, якою треба писати – нєа…



8
Міг би написати про «тріп в Феодосію», але знову ліньки))



9 
«Доброе утро», наприклад, в 21 годині…) 
Це Меганом. Тут є тільки «доброе утро».  Так прикольно, коли йдеш ввечері додому, переді мною дві милі дівчини з дредами. Кажеш «доброе утро», і вже й не потрібно думати, як зав-язати розмову, чи познайомитись, бо вже як рідні, чи що…))



10

-        -  Че-как…? (Ира)

-       -   Норм…(Я)

=)



11
В автобусі – мелодія з Хресного Батька, якого якраз перечитав.
В потязі – «Mama was queen of the mambo, papa was king of the Kongo…» - це особлива пісня для мене, довго пояснювати, але хто знає, той зрозуміє)))


12 Дім.

Ось такі веселі тритижневі канікули)














Комментариев нет:

Отправить комментарий