пятница, 14 июня 2013 г.

Фото-проект: "Тут Був Гуртожиток" (by Sergio Varanitsa)


by Sergio Varanitsa

За те, що ідея взагалі була втілена в життя Дякую Вікторії Бахольській ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "Із Чіткості В Нечіткість"

В той момент я зрозумів, що дах у мене поїхав остаточно, так як я вголос просив павука позувати...
Але тепер у нас, здається, менше павуків... Але я думаю, що це просто ті таргани, маленькі комахи і якісь личинки їх поз'їдали... 
---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "|<>|<>|<>|"

 Трішки "легких наркотиків" в квадратній нереальності
 ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "ГОСТ 2903-78"

  ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "Космос в Каві"

  Потрібно вчитись бачити неосяжне в осяжних речах.
Дехто побачить в даному знімку вічність, а дехто не зрозуміє, що це взагалі таке, і навіщо я таке зробив.
---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "Погляд в Душу"

  ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "• _ •"

  ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "London"

  Велика Британія. Англія. Лондон. Це одна з найкращих мотивацій всього мого життя. Досі не можу нормально пояснити, чому так обожнюю все британське... Хоча причини є.

Зараз думка про Англію мені допомагає працювати не відпочиваючи, хоча інколи допомагає заснути, не думаючи ні про що інше...

I just can't think of England, can I...?...
 ---------------------------------------------------------------------------
Фото: " ...∞Нескінченність∞..."

  ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "Світло в пітьмі безвихідності"

 Один з декількох разів, коли в гуртожитку мене хоч щось вразило. Навіть ось ця банальність, але подібне було вперше і востаннє.
Плюс, це був період, коли я буквально починав вірити в те, що є на світі люди, які мене можуть зрозуміти приблизно так, як я сам себе розумію... Тому навіть така банальність сприймається як щось вагоме, тим більше у гуртожитку...
 ---------------------------------------------------------------------------
 Фото: "Кот Бегемот"

 — Вы не Достоевский, — сказала гражданка, сбиваемая с толку Коровьевым.
— Ну, почем знать, почем знать, — ответил тот.
— Достоевский умер, — сказала гражданка, но как-то не очень уверенно.
— Протестую, — горячо воскликнул Бегемот. — Достоевский бессмертен!
---------------------------------------------------------------------------
Фото: "Жива Вода"
 
 А все почалось з того, що я вирішив розморозити холодильник....)
 ---------------------------------------------------------------------------
"Спокій, або Життя, як енергія для небуття"
 Це фото є своєрідним шедевром для мене, і я думав залишити його наостанок, але сьогодні сталось таке, що я зрозумів суть цього фото і воно стало частиною мене

перше значення фото можна описати коротко - ніч перед екзаменом. Думаю, мої одногрупники і ще багато інших студентів, або учнів це зрозуміють (особливо мої одногрупники, особливо сьогодні...)

друге значення є суто моїм. Це те, заради чого я живу, завдяки чому я живу, та через що я помру. Не потрібно сприймати все, що є на фото, буквально...
-Конспекти, звіти, реферати - це знання та самовдосконалення, це те, заради чого більшість (я зараз говорю про людей, тобто про тих, які люди...) живе.
-Кава - це енергія. Це те, що змушує нас щось робити.
-Крик відчаю, але божевільне захоплення в очах - це важко пояснити, але я спробую, хоча не думаю, що багато це зрозуміють. Сьогодні я нарешті повністю зрозумів Хіта Леджера. Він помер через те, що не міг заснути - щось на зразок безсоння... не міг заснути, бо постійно думав (напевно, багатьом з вас відоме відчуття "думання" перед сном).
Я зрозумів це сьогодні, хоча радіти тут точно немає чому. Але я розумію і знаю, що мені просто потрібно працювати в режимі non-stop, щоб вирубуватись на ходу, не в змозі думати, інакше я просто зійду з розуму, або розум зійде з мене.

Надіюсь, це фото має і ще якісь значення, які вже є суто вашими.

Нон-стоп - це те, заради чого я живу, це те, що дає мені життя і це те, що це саме життя в мене і забере.


Дякую за увагу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий