пятница, 31 августа 2012 г.

День імені Korn (29/08/12)




 
B ніч, коли вже мав їхати на Тол/Корн у мене пропав голос)) Супер - напрасно вчив лірику до пісень Корн... Щоб відразу було ясно - я не фанат Корн, ніколи раніше їх не слухав, бо колись почув 1 пісню, не знаю, яку, але вона мені не сподобалась і я більше їх не слухав, а напрасно)
 Але так, як море "накрилось", а нічого цікавого найближчим часом немає, вирішив поїхати. Хоча найбільшим поштовхом на те, щоб поїхати, стали житони в метро... Типу сидів і подумав, що якщо знайду хоч одну причину, щоб поїхати в Київ, то поїду... і тут згадую, що в мене ж залишились житони в метро....)) Бляяя)) То все, тре їхати - це геніально, пра?)

Отже, виїзжаю вночі до Києва - надворі холодно, що ппц... Радий, що вдягнувся більш-менш нормально, хоча і того мало, потім жалкував, що не взяв і шапку, бо мозок продуло добряче... Зустрілись з Костюком, але він не зміг в той день купити квитка, тому йому довелось їхати на маршрутці... Про це можна окремий пост робити, але від себе скажу, що дуже надіюсь, що ніколи не доведеться їхати так, як йому....))
Отже, вже зранку знову перестрілись з Сергієм та Ольою, завдяки якій я отримав квиток у першу фанку за 350 (хоча в той час офіційна ціна була вже 400) та пішли трохи вбити час та зігрітись, бо реально холодно було... а коли я дивився на них, то мені ставало ще холодніше, бо вони вдягнулись реально по-літньому)). Я ще поміняв білет, у мене був аж на 6-30 ранку, але з такою погодою я б здох, тому взяв разом з Костюком і Ольою на 11-50 ночі і дуже гуд, що так зробив.

Потім пішли до Хаяту в надії сфоткатись хоч з кимось з Корну, або з басистом Мадвейна, який зараз виступає в турі з Корн, так як їхній басист поїхав додому, щоб бути біля дружини під час народження дитини.

Біля готелю ще зустрілись з друзями Костюка - круті люди, дякую і їм за весь позитив, бо без сміху стояти біля готелю в холод було б важко)) "Киньте мячик!", "Ария! Ария!" і тп - це було шикарно)) Там ще була група людей, з якими я б мав бути, якби у мене не було компанії - типу вони домовились тусити весь день і всю ніч після концерту - слава Джа, що в мене була компанія)) Я б не пережив "тусу" з ними)) Коли вони підійшли до готелю і почали кричати, бігати по дорозі і вести себе більш ніж тупо... Ну... Піпєц) Зрозуміло, що охорона відразу "попросила" всіх покинути територію готелю... Там ще була "шикарна" дівчина-хлопець)) Це просто капєц, але зате ми добре насміялись з її фраз та голосу, манери говорити та стояти і т д, хоча вони вроді навіть не зрозуміла, що ми з неї сміємось)) я розумію, що сміятись з інших не красиво, але з таких людей можна...


Wesley Geer (KoЯn), ex (hed)P.E.)
 Тому ми тримались трохи подалі від тих дивних людей, в результаті сфоткались з гітаристом Корн (ех (hed) P.E.) - Wesley Geer'ом. Позитивний чувак...)




"Вирізки" з діалогів з ним)

Фоткається Костюк, каже, щоб всі відійшли трохи, ну, щоб норм сфоткатись, типу всі по черзі. А Веслі до всіх "Get the fuck out of here!" і сам ж починає ржати))
Далі Веслі підписав все, що його просив підписати Діма Ярко, і Діма ще просить підписати для одного чувака на "зіс шіт оф пейпа" і намагається згадати, хто це його просив автограф Веслі... Веслі перед цим запитав, кому це, як звати типу) Чекає, чекає, питає "Хіз нейм із шіт?=)"))))))) Потім Діма згадав, що звати Денис, а Вес не зрозумів, що це хлопчаче ім-я і написав "to Denise", потім ми пояснили, що це типу Ден, хлопець) То він здивувався, перекреслив "ту Деніс" і написав "to Denic")))
Плюс в Діми була фотка з ним минулого року, він попросив її підписати, Веслі подивився на себе на фотці і каже до подруги-перекладача, щоб та подивилась, яка в нього ржачна зачіска тоді була)) І каже до Діми, тіпа, давай краще ще раз сфоткаємось, бо хєрова зачіска в мене тоді була)) А зараз вже і кєпка друга, класна типу дуже))
Корочє, афігєнний тіп))

James Christian 'Munky' Shaffer (KoЯn)
  Потім ми знову чекали годину-другу і тут виходить до нас Манкі) Ми з ним пофоткались, він дав нам автографи, потім поговорили з ним, він розказав, що скоро у нього буде син, ми питали, чи він також буде гітаристом, але він усміхнувся і сказав, що напевно ні, бо гітаристів і так багато, краще б вокалістом, бо не потрібно возити з собою багато обладнання)) Ще сказав, що Райан (басист Мадвейна) десь тут недалеко робить собі тату...)) Ми знали, що він зранку покинув готель і так і не приходив, хіба тільки через чорний хід.




Далі вже вийшов Рей (драмер) і вже сів в машину, збирався їхати, але охоронець (!!!) з готелю заглянув в машину, попросив Рея підійти до нас, типу що ми його дуже чекали, щоб він хоч на хвилинку підійшов до нас. Його випустили на 2 хв) Ми бистро пофоткались, він дав автографи - блєск))
От і охоронців таких побільше б - велике дякую йому за його дії! Перед тим він попросив нас трішки відійти - ми відійшли, а він в свою чергу допоміг нам.


Raymond Lee "Ray" Luzier (KoЯn)
Далі пішли в тату салон, який відразу за Хаятом, так як не знали, чи буде взагалі Девіс (вокаліст), чи він через чорний хід виходив і тп... І от заходимо в салон, а там Райан))) Як я зрозумів, він в кожній країні, яку відвідує, робить тату) Але повірити в це важко, бо руки в нього взагалі без тату) Хоча в нас він робив тату на нозі - якісь там кораблики) То от він вийшов, усміхається, йому ж має бути приємно, що от 8 знайшли його в тату салоні, чекали стільки... Прикольно)) Ми запитали, чи сподобався йому Київ, а він каже, що нічого не бачив, бо весь день тату робив)) Але жосткий чувак - з тільки що зробленою татухою ще концерт відіграти))


Rayan Deniel Martini (Mudvayne)
А ще от за 5 хвилин до цього, як він вийшов підходить Діма і дівчата, радісні, що капєц - вони сфоткались з Девісом - той таки був в готелі і поїхав на конц) Жесть)) Але дочекались його тільки їх 4 (!) і ще якийсь чувак... Але це таке... Якби ми пішли б його там чекати, то могли б Райана пропустити, тим більше всі думали, що Девіс вже поїхав.



Ось так Rayan Martini виглядав в Mudvayne






Отже, ми пофоткались, вже десь 7 година, а ми голодні... Концерт о 8 починається
То пішли хавати трохи, 7-45 метро і на концерт... Десь в 8-15 були там і афігєли від тої черги, що побачили.... Хоча всі вже б мали бути всередині, бо концерт вже мав би початись... Ми в шоці, але на щастя там раніше прийшла Оля і заняла місце, ми знашли її, вона була дуже близько до входу, то для нас все було гуд, хоча всеодно потрапили в зал десь в 9 (!), а от ті люди, що були в кінці черги потрапили всередину десь о 10, або і пізніше, про що пізніше сильно матюкались, бо було чому...
+ Походу взагалі без проблем можна було проходити з 2 фанки в 1... А деяким людям взагалі по помилці клеїли браслети в першу фанку, хоча в них була 2... Тупо! Знав би - купував би за 250... Добре хоч на вході попросив, щоб квиток віддали мені, а не забирали, як у всіх, а то на квитку автографи Манкі і Райана.


Зайшли всередину - там підготовка до виступу... Я думав, то ТОЛ почне виступ - хєр там... ТОЛ вже типу відіграли і це вже Корн має бути... Я в шоці... Ясно, що концерт мав початись ще годину тому, але ж людей майже не було всередині.... Шок,Шок і ще раз Шок... Хоча з іншої сторони це добре, бо у мене потяг на 11-50... але всеодно..

І тут якийсь їблан в піджаку виходить на сцену і каже, що ТОЛ - мусор... Я стою і думаю, чи то я так оглух, чи що... Але ні - народ відразу починає кричати на того уйобка і фак йому показувати... Він починає казати якусь хрєнь, що треба було, щоб ТНМК виступал замість ТОЛ, чи щось таке... Який нахєр ТНМК??? Да, бля, ще Антитіла і блядь взагалі якихось я навіть не знаю, кого... Я нічого не маю проти ТНМК - це класний гурт, але блядь стиль в них з Корном "майже однаковий", погодьтесь)) Ще каже всяку хрєнь, що давайте відмінимо концерт і так далі... Ну, мудойоб, що ж тут казати... І тут на сцену виходить Прозоров (вокаліст ТОЛ'а). я надіявся, що він його там в землю закопає, але Прозоров розумний чувак і справжній мужик, він в сторону таких сук навіть не дивиться... Тому просто повернувся до залу, щоб взнати нашу думку і ми його не підвели... Навіть я без голосу намагався щось крикнути... Тоді Прозоров показав фак тому мудаку і пішов зі сцени.

Ну от скажіть, що це за жопа? Це тільки в нашій країні може бути таке, щоб організатор реально облажався з пропуском людей на концерт, потім з виступом гурту (ТОЛ виступали майже при пустому залі, з хєрово налаштований обладнанням, ще й 25 хвилин - їм потім сказали звільнити сцену і просто посеред виступу вимкнули мікрофон...) а потім взяти, і повісити все це на групу, яка заняла 4 місце в Лондоні в номінації на "Кращий новий гурт"... Це піздєц і все тут...

Я в жодному разі не кажу, що всі організатори мудаки - НІ! Але та сука, що обізвала ТОЛ - мусором... Ну, сука і все тут.

І от вже на сцені Корн. Я кричати не можу, але всередині все кричить, бо знає, що зараз буде "ад" =) Вони починають грати, а я починаю розуміти, що Райан (басіст) - просто мєга-монстр) Його техніка та манера гри, чіткість та рухи на сцені - я таке бачив тільки тоді, коли грав Флі...

Rayan Deniel Martini
Мені неймовірно сподобались пісні з нового альбома вживу - звук ахєрєнний... Narcissistic Cannibal... о да....

Chaos Lives in Everything - АллахАкбар... Натовп просто взривався - всі бісились... Я трішки поскакав і все - в мене боліла голова + горлу піпєц... Тому не міг відриватись на повну... А жара там самі знаєте яка всередині...

Wesley Geer (фото: sumno.com )
На Falling Away From Me майже весь зал присів - це було класно - Корн це сподобалось. Хоча це було дууже неорганізовано, багато ламались і не хотіли присідати, але всеодно було гуд

А Freak on a Leash і мій улюблений момент:
"Boom na da noom na na nema
Da boom na da noom na namena", якщо ви знаєте, про який це я момент кажу... То просто кайф...

Another Brick in the Wall та 5-хвилинне соло Манкі - браво...

'Munky'
На останні 3 пісні, які Корн виконували "на біс" я відійшов до бару, щоб перевести дух + щоб голова прийшла в себе, бо біля сцени від гучного звуку голова чуть не розкололась... Думав купити якийсь чай, або й воду, але платити 30 грн за чай, або 40 грн за 0,5 мінералки - пішли ви в жопу))


Ray

До речі, на біс Девіс вийшов з волинкою)) А Рей виконав неймовірно драм-соло... Потім гурт кидав медіатори, палочки і тп, але у багатьох ці всі призи якогось хуя забрали охоронці, навіть не пояснивши причини... Це капєц - мудаки грьобані... Хоча не знаю. як то народ віддав то охоронцям, з якого дива...Зараз ходять чутки, що охоронці потім намагались продати ці ж трофеї, суки тупі...

Але не буду про це...

Отже, якщо так порівняти - це було незрівнянно....=))) Ахах)) Ну, до Касабіан і РедХот ще далеко, але це всеодно було дуже круто і я радий, що не пропустив це дійство!


Дякую Сергію, Олі і всій нашій компанії біля готелю і тату-салона за чудовий день і море емоцій)



Девіс
Сет-лист KoЯn:

1. Intro. Serenity.
2. Divine
3. No Place To Hide
4. Good God
5. Narcissistic Cannibal
6. Kill Mercy Within
7. Chaos Lives In Everything
8. My Wall
9. Get Up!
10. Way Too Far
11. Here To Stay
12. Freak On A Leash
13. Falling Away From Me
14. Brick In The Wall


Біс:

15. Shoots And Ladders/One
16. Got The Life
17. Blind


Автографи Манкі та Райана (спешл фо мі =))      


  Фото взяті з:

Комментариев нет:

Отправить комментарий