воскресенье, 19 августа 2012 г.

Страх – 2005, Хаос – 2008, Біль - 2012

 



Вже доволі довго я розмірковував над тим, щоб завести щоденник, чи якусь подібну фігню… Не знаю, яка ціль в інших людей щодо заведення такої штуки, але в мене вона одна – щоб я, переглядаючи щоденник, бачив, чи цікаве моє життя, чи ні. Типу це як мотиватор для того, щоб щось зробити, кудись поїхати, щось подивитись етк..

Дивно, що перший запис не стосується концерту Касабіан і РХЧП – саме з них я хотів почати… Але так як всі мої враження в друк. вигляді зберігаються на дом. компі, а я зараз трішки не вдома =), то… про концерт пізніше… і про гори також пізніше… хоча про гори я ще навіть не почав писати, тільки трішки обробив фото, але та обробка – повна хрєнь, тому тре все видалити і ще раз обробити, але в іншому стані душі
The Dark Knight Rises

Ну що ж, я чекав на цей фільм декілька років, хоча з іншої сторони я мріяв, щоб його й не було, так як після The Dark Knight думав, що не сприйму жодного продовження.
Та все ж, вирішив піти в кіно, хоча ставлюсь до цього скептично, так як не переношу перекладу. В хмельницькому в кіно принципово не ходжу, то чому б не з-їздити у Львів?)) Заодно й вперше побував в залі IMAX – гуд, bien, hyvin.
Крістофер Нолан, який для мене є найкращим продюсером і режисером, так як з 8 його повнометражників 4 є в списку ТОП-250 на 8, 12, 15 та 51 місцях, а ще 4… ну, я дивуюсь, чому вони не в тому списку)) Саме Нолан мене ще ніколи не розчаровував, за що йому респект (навіть Бьортон інколи розчаровував)
Те, що Нолан любить працювати зі знайомим йому колективом, а також не забуває за тих, з ким він працював раніше, мені надзвичайно імпонує, так як виходить ахєрєнний колектив, який розуміє його з пів-слова.

Чесно, я намагався не слідкувати в новинах за Лицарем, хто буде грати і т п, але випадково побачив, що Гордон-Левітт та Котіяр будуть, а також була новина, що повертається колишній «герой», тому навіть заголовку було достатньо, щоб зрозуміти, що Ліама Нісона я побачу і тут)

А взагалі, підбір акторів – просто жесть! Ніколи ще такого не було в мене…
Крім Бейла, який для мене є наставником, (вчора, до речі, подивився фільм ‘3:10 to Yuma’, в якому він грає головну роль… шикарний фільм, до речі), та вже старенького вампіра Гарі Олдмена, Том Харді – мєга-чувак… як він зіграв в фільмі ‘Warrior’!





Енн Хетвей – мілашка, вперше побачив фільм з нею років 6 назад… До речі, вона грала з Хітом Леджером в Горбатій горі, яку я ніяк не можу подивитись… Там про нетрадиційні стосунки, Хіт там з іншим чуваком цілується… я щось стрємаюсь дивитись, але тре буде
Двійник Леджера – Джозеф Гордон-Левітт… Як тільки я взнав, що він буде грати в фільм, то в мене чуть серце не вискочило, бо першою думкою була, що він зіграє Джокера замість Леджера, але вже через секунду я зрозумів, що Нолан ж не дурак, він ні за що б не споганив пам-ять Леджера… Я не веду до того, що Левітт фіговий актор, ні, він взагалі геній, я обожнюю його манеру гри, але Джокер Леджера – це щось неймовірне, те, що не потребує змін, чи доповнень… А щодо Джокера в цій частині – браво Нолану – жодного разу про Джокера навіть не згадували. За це дійсно спасибі Нолану. Хоча от зараз слухаю сауднтреки з фільма і в пісні Hans Zimmer – Deshi Basara на завершенні сміх Хіта Леджера. В фільмі, звісно, цього не було, але дякую Хансу, що не забуває Леджера.

А, щодо Левітта, то він в 99 разом з Хітом грав в молодіжній комедії ‘10 Things I Hate About You’, також раджу подивитись “500 дней лета”, трешовий фільм «Хешер», та «50/50»

Йдемо далі – Маріон Котіяр – няша, народила дитину і відразу за зйомки у фільмі – молодець!

Ну, далі вже перечислювати не буду – так можна дооовго писати. Скажу тільки, що приємно було знову бачити Карбонелла з Лоста, Бріско – то є бомж, якого Джім Керрі підвозив в «Всегда говори ДА», Регбі Лі з Піратів та улюбленця дівчаток Кілліана Морфі.



А тепер до фільма. Ну люблю я, коли люди ставляться серйозно до того, що роблять… Дійсно живуть цим. В результаті Нолан – перший, хто зняв всі 3 фільма про Бетмена, а Бейл – хто в 3 фільмах зіграв Бетмена.  До речі, це і найдовший фільм про Бетмена – 2,5 год… Я був в шоці, так як для мене фільм тривав 1 секунду і(або) 1 день одночасно.

От Ханс Зіммер.. обожнюю його ставлення до написання саундтреків… Зараз слухаю один з них, в якому лунають слова «deshi basara», що в перекладі з арабського означає «повстання»

До речі, в Нью-Йорку білети на прем-єру розкупили за 6 місяців(!!!) до початку!!! Це просто неймовірно! Ще щодо прем-єр, але вже до трагічного… На одній з прем-єр в США, якщо не помилаюсь, один уйобок, ім-я якого я не буду називати, так як таких моральних уродів тре по швидше забувати, застрелив 12 людей, які прийшли подивитись фільм… Мене ще зараз бісить, як на Фейсбуці з-явилось дохєра веселих мемів з фотками цього психа.. Це капєц, от на фіга це робити… Через місяць-два і в ВКонтакті це буде, напевно…


Я вже щось дофіга написав, хоча насправді не виразив і частину того всього, що в мені зараз є… Насправді, я ще навіть не усвідомив, що це останній Бетмен, що більше не буде…
Але з іншої сторони, ці 3 Бетмена змінили мене, особливо Джокер Хіта Леджера, який для мене є і буде найкращим втіленням персонажа на екрані…

Хоч саме закінчення картини визвало в мене двоякі враження і, навіть, саркастичну посмішку, але… це в стилі Нолана, а мені цей стиль подобається навіть на інтуїтивному рівні

Отже, Бетмен: Початок (2005) – це страх, страх Готема, Темний Лицар (2008) – це хаос, хаос імені Хіта Леджера, єдиної людини, яка здобула Оскар посмертно, Відродження Темного Лицара (2012) – це біль, як духовна так і фізична, це також біль за 12 людьми, які лишились своїх життів тільки через те, що захотіли піти в кіно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий