пятница, 22 ноября 2013 г.

Режим «нон-стоп». Part 4/4. (by Sergio Varanitsa)


Середа-Четвер-П-ятниця 
"Грусть-тоска-печаль")) Мав здати 100500 лаб - не здав)

Субота-Неділя
нічого не пам-ятаю, але було весело))

Понеділок.
Модуль з КПЗ. 8 балів з 25 - блєск) Піду на екзамен.

Вівторок.
Модуль з аналізу. 29 з 35. "І я ахєрєл просто". Викладача бачив 1,5 рази)) Результат найкращий в групі (ну я ж мав похвалитись, ну...)

Середа.
Модуль з баз даних. Результатів немає. 50 на 50. Як пощастить.

Четвер.
 Модуль МПЗ. 50 на 50, але я піду на екзамен)

П-ятниця.
Модуль з чогось-там. Хуйово.......))) Піду я краще на екзамен)))
Навіть посміявся з того, що в мене перестали працювати навушники)))

Про лабораторні і т д я краще писати не буду, інакше є ризик, що я більше не здам ніколи нічого)))



Мені залишилось 0 днів...bye, bye...


Комментариев нет:

Отправить комментарий