среда, 6 ноября 2013 г.

Режим «нон-стоп». Part 2. (by Sergio Varanitsa)

photo by Sergio Varanitsa

*залишилось 16 днів...*
 


Середа

* Прокидаюсь, відкриваю очі і бачу її… Вона космічна, зваблює мене і так ревнує до сну… Моя до ненависті кохана кава… 

* Пішов не на дві, а на одну пару.

* Здав 2 лабу. Щастя.

* Не здав 3 лабу. Депресія.

* Годину сидів на парі, намагався доробити програму. Ніхуя не вийшло. Вирубився ноут. Депресія.

* Послав все нахуй. Поки переробляв прогу вирішив, що після пари піду погуляю, бо мозок вибухає. На якусь долю секунди усміхнувся, але зрозумів, що банально немає з ким погуляти. Депресія зашкалює.

* Вийшов з корпуса – дощ. Парасолі немає, капюшона також – ахуєть. Обожнюю дощ. Ненависть і депресія. Повертаюсь в коробку.

* Вже другий день не займаюсь спортом через те, що мало сплю. Депресія.
 


*Ліричний відступ*

моє життя зараз підтримує виключно фото, музика і… дивно, як сильно ваше життя може змінити  людина, з якою ви ще навіть ніколи не бачились…
І ще дивно, що зараз той момент, коли мені важко знайти музику, яка відповідає моєму настрою, я починаю слухати пісню, але швидко перемикаю на іншу. Переважно це через часті зміни настрою. Але що дійсно дивно – з фотографією зараз абсолютно не так.
Тонкою межею між божевіллям зараз служить тільки те, що я нарешті розставив пріоритети і усвідомив, що я хочу, і як це можна реалізувати.Мотивує те, що останні 4 дійсно вагомі для себе плани я таки реалізував. І 2 з них дійсно серйозно змінили моє життя в кращу сторону.


Комментариев нет:

Отправить комментарий