вторник, 2 октября 2012 г.

День, довжиною в 1263 слова… Тобто ідеальний день….



Жовківський кіт - Киця

Музика для перегляду:

Аддис Абеба – Kingston (версія 2012-го)
Гуцул Каліпсо – Дядя Піца
Talking Heads - Psycho Killer


Розкажу я вам сьогодні свій ідеальний день)
І то таке було 29-го вересня, то була субота))
Прокинувся, подивився серію «Теорії Великого вибуху» і пішов на вокзал зустрічати брата, він вирішив поїхати в Жовкву, а я вирішив поїхати з ним) Ну а що ще ж робити… Не вчитись ж… Для цього будуть всі наступні ночі… а то зроблю все зараз, то що потім ночами робити?...
Але проблема була в тому, що батьки ще посилку передали – не поїду ж я з їжею в Жовкву) Вирішив залишити у камері схову – геніально)
Отже йду я на вокзал, по дорозі слухаю Кредл оф Філс – вони шикарні… прихожу на вокзал, дивлюсь, а там кілометрова черга до камери схову…. Бляяяя…….. Отже ясно, все накрилось… Ну що ж, хоч подивлюсь тоді, як Челсі програє Арсеналу……. Весело…

Зустрічаю брата і в останній момент вирішую таки подивитись, як там з чергою… Підхожу – нема нікого)) А от за нами афігєнний натовп народу) Швидко здаю пакет + 10 грн і тікаємо звідти)) Афігєть, щастить =))

Приїхали на АС-2 і поїхали звідти до чарівного міста. Погода шикарна, фотік з собою, музика теж – все супер))
В Жовкві найбільше сподобалось те, що не потрібно багато ходити від однієї пам-ятки до іншої – все поряд))

Писати багато не буду – краще фото))

Жовківський кіт - Киця

Киця
Звіренецька брама
  

Звіренецька брама



Жовківський замок (1606 р.)







Ідеальні сходинки....


Костел св. Лаврентія




Ратуша
"Глинська" брама




Синагога
Церква Серця Христового
 

Жовківський кіт - Киця
Далі їдемо у Львів, я провів брата, забрав посилку і майже побіг до гуртожитку, так як вже майже запізнювався на концерт… До речі, до гуртожитку я добрався за рекордно короткий проміжок часу))) Правда це мені вартувало футболки, яка приклеїлась до мого тіла… Ну, ви розумієте, про що я…=)
Вирішив подивитись результат матчу Челсі – Арсенал в «надії» побачити, що моя улюблена команда програла…. 2-1…. ВИГРАЛИ!)))))))))))) ФАК Є))))) Я афігєнно радий, бо я навіть в нічию майже не вірив, а вони взяли і виграли))) Та ще й Ель Ніньо забив!!!! Красава =)))
Ну…. Я радий і усміхнений відправляюсь на концерт у філармонію…

Тепер щодо концерту… Світова прем-єра симфонії відомого австрійського композитора Георга Кендлінгера під назвою «Маніпуляція». Бажання відвідати даний концерт у мене з-явилось тоді, коли я взяв в руки брошурку-афішу на цей концерт. Вона була там якісно і красиво зроблена + з ахєрєнного матового цупкого паперу… Я відразу в неї закохався)) Тому вже стало зрозуміло, що хєровим концерт бути не може – тре акредитовуватись =))

Більше писати нічого не буду – все, що хотів написати, написав у звіті на сайті (кому цікаво – от, читайте на здоров-я:
http://muznews.com/svitova-premjera-u-lvovi/), але фото кину, бо на сайті фігового розрішення… 












 Додам тільки, що сподобалось, що в залі за рядами поставили ще стіл, на який можна було залізати, щоб сфоткати і тп… Один чувак так заліз, я подумав, що то «наш»))) А виявилос - ні, бо потім він сказав мені «дакнеш-н» і все стало на свої місця =)

Закінчується концерт – емоції зашкалюють. Найкращий день з того часу, як я був у Вінниці))
Вже вихожу з філармонії, людей дофіга, тому це займає трохи часу і тут хтось телефонує… Свєта!) Запитує,  що я, де я і чи хочу гуляти... =) Сама в центрі… Ну і я центрі… А що я… А де я… А я хочу гуляти…=)))) Кажу, щоб вона стояла на місці і чекала мене…=))) Зустрілись біля оперного і пішли до ратуші, бо зараз якраз проходить Свято кави і там типу все дійство і тп…)) Так взяли каву і… це найкраща кава, яку я пив за все своє життя))) Ммммм…… Шикарно))))))) Говорили, говорили, говорили… На короткометражки, які йшли на великому екрані навіть не звертали уваги)) Поглянули тільки раз, коли там якусь фігню, яку навряд можна дивитись дітям, що там також були, показували….))
Типу провів і сам пішов проводити себе) Стою, чекаю 3-А, якого вже немає хвилин 10…) Але це ж ідеальний день, то от він і їде))) Їдемо, зупиняємось, заходить чувак, їдемо далі, а за автобусом біжать його друзі і подруга, махають руками, кричать, сміються))) Шикаааарно))))) Прикольно, що якби б у мене був фіговий настрій, то я б казав, що то якісь ідіоти, абощо, але я ж під кайфом))) Мене це ще більше розвеселило і я сміявся так само, як і весь автобус)) До речі чувак, друзі якого бігли за автобусом в останній момент зрозумів, в чому справа, бо не бачив, що робили друзі__)))

Вихожу біля Податкової,  дзвоню няші з Вінниці)) Такий класний день, я не міг не подзвонити і не поділитись радістю)) Говоримо, говоримо і от я вже біля своєї кімнати) Обіцяю передзвонити в 2 години ночі, щоб сказати «Добраніч»….))) То тільки я так можу=)))

 Захожу в кімнату, свічусь від радості)) Тепер настає час дивитись футбол) Треба, щоб виграла Барса і в мене буде + 50 грн))) Для тих, то не знає, я інколи роблю ставки на матчі, хоча й ставлюсь до цього дивно))) Типу з тих, хто хоче на ставках заробити, я майже сміюсь, бо це або дуже наївні люди, або вони не знають, що то таке, ті ставки, або вони тупі… Одне з трьох. А сам інколи ставлю, бо тоді набагато краще дивитись матчі…
Я зробив три ставки: на 3, 10 і 20 грн.

Ставка на 3 грн: на Челсі, Ман. Сіті і Мілан) Мілан – дибіл =) нічия… а міг виграти 32 грн)) Але це була майже неймовірна ставка, особливо щодо Мілана і Челсі… Та і Ман. Сіті на 88 хв забили переможний гол))) Так що я був радий, що майже вгадав, майже виграв… це краще, ніж якби всі три програли і тп))

Ставка на 20 грн:
1) Атлетіко – Бетіс на Атлетіко… Ось це був матч))) Пропустили, забили, пропустили, видалення в Бетіса, забили, забили, ще одне видалення і ще раз забили, тобто виграли 4-2! Оце матч, просто фантастика.
2) Ставив на Челсі, там без проблем 6-0)))
3) На Барсу в матчі з Севільєю) І якраз цей матч я прийшов дивитись в закінчення свого, як я думав, ідеального дня……. 50 хвилина і Барса вже «пролітає» з рахунком 2-0… Пічялька(( Ідеальний день, млін….( Хоча на 55 хв Барса один гол відіграла)) Вже хоч щось… Після 2-0 я вже й перестав вірити, що Барса виграє, тому просто дуже хотів, щоб вони хоча б вибороли нічию, бо вони не заслуговували програти… Та і грошей мені не було шкода, більше було прикро за «ідеальний день»…(
74 хв видаляють гравця Севіл-ї) Оце вже весело)) Може, й нічия буде?)) Ставка в мене все одно пролетить, але хоч на душі спокійніше буде)))
89 хв і Фабрегас забиває – 2-2!))))) ЄЄЄєєє)) Хоч на душі легче…) Ще через хвилину видаляють ще одного гравця Севільї))))
Але от 94 хвилина і…. 3-2…… Барса виграє!!!!))))))))))))))))))))) Прикольно)))))) Я радий – це дійсно шикарні емоції)) Я, взагалі-то, і ставлю гроші заради того, щоб отримати емоції, а не гроші, гроші – то бонус. Але приємний бонус… Ставив 20 грн, забираю 70.

І ще остання ставка на 10 грн: 1) Той самий матч Барса – Севілья – також на Барсу
2) На Реал – все гуд
3) Атлетіко – Еспаньйол – класний матч, напруження до останнього моменту, Атлетіко виграє і я виграю 28 грн))
3 ставки – виграв 70+28 грн, програв 3 грн))

Ідеальний день? Да, ідеальний)))

Вже перед тим, як йти спати, вирішив подивитись почту… Не знаю, з чого б то, бо я так зазвичай не роблю…. А тут захожу… Дивлюсь… еее… що то… Ооооооо…

Вітаємо!

Ви успішно пройшли акредитацію на Фестиваль "Завантаження".
Ваше ім'я внесене в списки преси.

Прикольно)) Якщо чесно, то я не слухаю жодну групу, яка там буде грати… Колись дві неділі слухав Стігмату – купив футболку, про що жалкував, бо через 2 неділі перестав слухати)))
А чому ж я тоді акредитовувався? Бо фоткати хочу)) Плюс мені цікаво, чи не здохну я, якщо… Е-ееее… про це вже потім, після фестивалю… Бо це поки тільки в планах… Надіюсь, що все вийде)) Не хочу писати зараз, бо якщо щось піде не по плану, то про це буду знати тільки я))



Доповнення: ех... добре, що я писав це повідомлення в неділю, бо якби писав зараз, це був було б пічяльно.... Настрій - хрєнь повна... І з кожним днем все "краще і краще"....

тепер тре йти і типу намагатись вчитись...(....

Комментариев нет:

Отправить комментарий