воскресенье, 20 января 2013 г.

Няша-Львів-Дереш-Дреди-Сон...

 
В суботу поїхав у Львів. В потязі приєднався до няші з Вінниці =3 Її мета поїздки – потрапити на літ. квартирник, де мав проводити читання Любко Дереш, ну і побачити мене, звісно….ахах))))) Як ж тут без мене….
Трішки погуляли, померзли навіть трішки… Перед квартирником записали відео в центрі біля оперного)


Зустріли ще «кума» няші, і вчетвером (я, Льоша, «кум», няша) пішли займати місця на квартирі, бо, судячи по зустрічі ВК, людей мало бути багатенько, і існувала доволі велика й неприємна ймовірність того, щоб стояти в коридорі, або й взагалі не потрапити…

Смайлик біля квартирника)
"Кум", Няша, Льоша
Що сподобалось: 
1)    Поведінка Дереша
2)    Його здатність відповісти на будь-яке, навіть на дууже тупе питання, при цьому він не забував у відповідях вставляти репліки, які викликали оплески або сміх у публіки.
3)    Читає він просто шикарно, це дійсно заворожує… Хотілось закрити очі, щоб все легше сприймалось, але я якось подумав, що чувак, який мав би певні моменти фотографувати, сидів з закритими очима і з фотіком… Ну, це «трохи якось того, чи шо»….=)
4)    Кількість людей, що прийшли!
5)    Кількість питань. Хоча далеко не всі були правильно сформульовані, а деякі взагалі не потрібно було задавати…
6)    Відповіді Дереша. Хоча я не розділяю його думок щодо певних речей, типу що буде після смерті і тп, але його думка є дійсно його, і цю думку цікаво було вислухати.
7)    -Яким було ваше перше кохання?
       -Багатообіцяючим…)

Не сподобалось:
1)    Потрібно робити невеличкі перерви, щоб люди могли встати і розім’ятись… Я сидів на стільчику, мені жалітись немає на що, але майже всі сиділи на карематах/коврах/підлозі і за цей час (я навіть не можу сказати, скільки тривав квартирник, бо для мене час пройшов якось швидко і я не звернув на це увагу) встигли натерпітись незручностей) Важко всидіти так от декілька годин)



Я прочитав 3 книги Дереша (Культ, Намір!, Трохи Пітьми). Вони мені більш, ніж сподобались, хоча я не читаю більше ніяких укр. літератури… Але я знаю, що Дереша я читаю, і буду читати. А квартирник тільки довів мені, що це дійсно геніальна людина.
А щодо фото… Не люблю такі події фоткати (хоч і фоткав подібне вперше))), бо не всім подобається, коли ходить і клацає чувак з фотіком і я це добре розумію… Тому намагався бути тихим і непомітним 2-метровим чуваком з фотіком). У Дереша вже після заходу запитав, як він ставиться до того, щоб його фотографували під час читання, чи не заважає і чи не відволікає це його, на що він відповів, що добре ставиться. Звісно, набагато краще було б це запитати до початку квартирника, але це ж я….


Далі гуртожиток…


Провели імпровіз-фотосет, в результаті в няші є нова ава і ще шикарна фотка, щоправда там є прихований еротичний зміст, чи як воно так сказати….)

 

 І дивимось фільм «Євротур», бо Марина не бачила) Пили вино Льоші, після чого мене конкретно потянуло на сон… Та і їх теж)) Але я щось потрошки звільнився від того і засів за фото-блоги-тріпи-ТабиНаПісніЩоХочуЗіграти та дуууже гучну музику….))
При цьому я чомусь був дуже радий, сидівши весь цей час в своїй дредастій шапочці і потім ще вдягнув футболку Лева))







Так повеселився до 6 години)))….. Але було дійсно круто + кайф від музики був просто необхідним)
Ліг спати прямо в шапці з дредами і злякався, бо вже продзвенів будильник і я хаотично намагався вимкнути його…))
Далі пішов проводжати няшу на потяг, але ми запізнились….. Я, звісно, був радий, що вона залишається, але мені було страшенно соромно і незручно, що зруйнувались певні її плани на той день… Плюс тепер вона приїде додому десь о першій ночі… І їй потрібно креслити, а потім на 8 годину на пари здавати роботу….

Але нічого, надіюсь, що все буде добре…
Зате ми ще прекрасно провели час, подивились ще фільм, а поки Марина писала свої враження від подій цих днів, я навіть встиг трішки пограти на гітарі та насолодитись тим, що Челсі виграли в Арсеналу 2-1))
І хоч виходить, що за 2 дні я поспав-посплю в сумі десь 5,5 годин, але…. Це чудово, і зараз я дійсно відчуваю, що живу.


Афігєть дня:
та того, блін
та то гоблін


Шарите...? Шарите?)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий