пятница, 21 декабря 2012 г.

Лев та Хоббіт



малюнок Надії Каламєєць

 15-18 був в Києві на «Книжкових контрактах»,  продавав книги «Старого Лева». Доволі круто було, мені навіть сподобалось)) Правда, з Форумом Видавців не порівняти, але пожити в центрі Києва декілька днів – то є гуд) А ще плюс нареееешті виспатись - теж дорогого вартує)
малюнок Надії Каламєєць

Та і взагалі якось спонтанно вирішив поїхати, подзвонив Богдан зі Старого Лева, запропонував поїхати в Київ, а я невиспаний, злий через навчання… Але чомусь погодився і не пожалкував))
Як це не дивно, але вперше за декілька тижнів виспався, причому в потязі =)
В мене, хто ще не знає, особлива любов до книг цього видавництва, в першу чергу через ілюстрації. Приємно було познайомитись з Надією Каламєєць, в неї дійсно талант… і я просто кайфую від її робіт… Та і видно, що енергійна та дуже позитивна дівчина) Дивлячись на її роботи аж самому захотілось щось намалювати, навіть пригадав недомальовану картину з вокалістом Лорді… потрібно буде якось щось з нею зробити влітку, чи коли там… Та і взагалі потрібно щось творити)) В мене вже скільки часу в списку є пункт щодо того, щоб почати працювати над альбомом… Але замість того, щоб почати працювати, я залишив свою кохану в хмельницькому вдома, щоб типу не відволікатись від навчання… Правда вже знайшов вокаліста мого ж віку з афігєзним вокалом, правда він з США) Але і у Львові є друг, що має ахєрєнний вокал, але ми ніяк не можемо знайти час і місце для репетицій + тре драмера і тд і тп( Ну, як завжди…
фото Олександра Куценка

Так, а щодо виставки… Якось трохи розчарував мене Київ)) Я думав, що більше народу буде.
Але ось зате познайомились з дівчатами з Чехії) Потім з Іваном (ми разом книги продавали) пішли «на пиво» з цими дівчатами, правда я пив каву)) А дівчата милі)) І я просто закохався в чеську мову)) Так само, як і в англійську, іспанську, французьку та фінську)) Але фіни все одно найкращі)) Після англійців)
І хоч ту половину розмови, коли дівчата говорили на чеській мові я майже не зрозумів, але зате ловив кайф від прослуховування)) ну я фанатик такого, що тут ще  скажеш)) І чого на програміста вчусь....?)
малюнок Надії Каламєєць


А, да… Останній день виставки я надовго запам-ятаю))) Було дуууууууже весело і важко))) Навіть не знаю, з чого починати розповідати, тому й не буду навіть починати =3

Ще роботи Наді Каламєєць можете переглянути тут

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Сьогодні вже пішов на Хоббіта. Фак. Шедевр. Я навіть не очікував, що буде так круто. Правда фігово, що довелось заплатити 80 грн, а не 40… за 40 можна буде, але тільки з січня, а так як я не знаю, що там в мене буде з часом, то «довелось» піти зараз) Але я в жодному разі не жалкую щодо цих грошей, бо воно дійсно було того варте)
Та і взагалі… Хоббіт, як і Володар Кілець займають вагому часту десь всередині мене, тому я вдвічі радів сьогодні з того, що побачив.
І хоч Володар Кілець все одно був крутіший, але Хоббіт… Ну, це так само як Темний Лицар і Темний Лицар: Відродження. ТЛ – шедевр в обличчі Хіта Леджера, а ТЛ:Відродження – шедевр завдяки своїй шедевральності)) Блін, то виходить, що їх не можна порівнювати)) Ладно, то всі ці фільми – шедеври) Все) 
Єдине розчарування від Хоббіта, а якщо бути точнішим, то від тих, хто анонсував фільм - не було Еванджелін Лілі та Орландо Блума)) Блум ще ладно, але Лілі я дуже хочу побачити в образі ельфині... Хто її не знає - подивіться Лост)) Але то таке... Тепер ще більше буду чекати на наступну частину))

Комментариев нет:

Отправить комментарий